#¤%¤&/&()(?)`?=(&/%&¤

Svettig och sliten efter 2 timmar med städning och ommöblering slår jag mig ner vid min telefon för att ringa Telenor och få svar på var de gjort av min mobiltelefon.
De har ju inte hört av sig efter tisdagens samtal.

Jag förklarar mitt ärende, dvs jag lämnar servicenummer till handläggaren och ber honom läsa. Jag orkar inte dra hel historien. Efter en stunds väntan får jag besked  att mitt ärende har lämnats till ansvariga och att en utredning pågår. Efter att att ha fått dra svaren ut handläggaren får jag beskedet att ett utredning tar ca 2 veckor!

2 veckor!

Det här är helt sanslöst.  Schenker/Telenor har slarvat bort min mobiltelefon!

I 5 veckor har den varit försvunnen och ingen vill ta ansvar.

Nu ska de utreda.

Hade det inte varit enklare att skicka mig en ny?

Category: F.u.c.k  Tags: , , , ,
You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.
One Response
  1. Tofflan skriver:

    Nej men fy 17! Jag skulle ha ringt dem igen och KRÄVT en ny! Eller mejla dem länken till det här inlägget och skriv att du skriver ett TACK i stället när du fått en ny mobil… Det funkade för en viss bokklubb, jädrar i min lilla låda så kvicka de var att ge mig rätt! (Jag hade blivit medlem utan min vetskap.)

Leave a Reply

XHTML: You can use these tags: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>